2017. augusztus 15., kedd

Paradicsom eltevése Vali módra!!!

Mivel télen nincs a csodás kertemben termett paradicsomból, ki kellett találnom több fajta eltevési módot,ez is egy verzió, hozok majd még.


A frissen szedett paradicsomokat megmostam, és turmix gépbe pakoltam, alaposan megjárattam a gépben, egy mérőpohárba öntöttem aminek csúcsod a szája.
Ezután szilikonos jégkocka tartóba csorgattam, mikor teljesen megfagyott akkor kiütögetem, és simító záras zacskóba pakolom.
Télen mikor főzéskor szükségem van rá az ételbe dobok pár kockát és ott van a hamisítatlan eredeti paradicsom íz.
Több éve készítek ilyet, tehát senkitől nem hoztam a recept, konkrétan magamtól találtam ki.



11 megjegyzés:

  1. fantasztikusan ugyes vagy leleményes mindent feldolgozo

    VálaszTörlés
  2. Én csak félbe vágom a nagyobbat de a koktél paradicsom tökéletes a zacskós fagyasztásra! Sok éve így csinálom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is van fagyasztva rengeteg főleg a koktélok, mert a sültekhez azokat rakom télen, de a nagyokból is mert kell a húslevesbe is, meg a lecsóhoz is, azokat így használom, ezt meg a pörköltekhez akár gulyáshoz

      Törlés
  3. Szuuuuuuper 5let! Köszönöm. 😊

    VálaszTörlés
  4. Ügyes. Én rekeszes fagyasztó zacskóba rakom el,és csak letöröm, amennyi kell.

    VálaszTörlés