2016. július 22., péntek

Uborka saláta télire üvegbe!!!!

Mindenki csinál a neten egy uborka salátát.. nem is én lennék ha nem saját ízlésre formáznám...

Legyalultam az uborkát, kb 80 dkg.. ehhez 20dkg hagymát is... így lett egy kiló... alaposan egybeforgattam.. én egy csokor kaprot is vágtam közé...

Tehát a hozzávalókat egy kiló uborkához adom meg.. mindig leszoktam mérni mielőtt, belerakom a dolgokat...

1 dl 15%-os ecet
10 dkg cukor
3 dkg só
 ezeket az uborkával jó alaposan egybeforgattam...

ha reggel csinálom akkor estére enged annyi levet, hogy lehet az üvegekbe rakni...
sterilizálom az üvegeket, belerakom az uborkát és felöntöm a lével...pont annyit enged, hogy elosztva elég minden üvegbe... ekkor egy csipet borkősav és egy fél kávéskanál citromsavat teszek minden üveg tetejére... lezárom és mehet a polcra,.... nekünk annyira ízlett, hogy sokat teszek még így el...





 


18 megjegyzés:

  1. Már a 2kg savanyúságnál tartok, ennyit tettem el.Nagyon finom az íze, nem tudom meddig áll el a télen. De így frissen is nagyon finom.

    VálaszTörlés
  2. köszönöm.. nekünk is kedvenc lett

    VálaszTörlés
  3. 20÷-os ecetből mennyit kell rakni bele?Csak az van a környéken

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó recept már 11kg savanyúságnál tartok nagyon finom még fogok elrakni.Köszönjük!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon finom folyamatosan rakom el

    VálaszTörlés
  7. Nagyon finom, annyit változtattam rajta, hogy tettem bele egy kevés hegyes-erős paprikát, mivelé nagyon szeretjük az erőset és egy kevés csombort. Ma volt a kóstolás egy kis üveggel el is fogyott, isteni finom

    VálaszTörlés
  8. Tudom,ez buta kérdés de kigyouborkáról beszélünk ugye?

    VálaszTörlés
  9. ki fogom probalni meg soha nem csinaltam ilyet!

    VálaszTörlés
  10. Tartositoszert nem kell bele tenni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha biztosra akarsz menni,akkor kell.Kilónként késhegynyit.

      Törlés
    2. Nàlunk 9% ecet van , abból mennyi kell?

      Törlés
  11. Nàlunk 9% ecet van.Abbol mennyi kell?

    VálaszTörlés