2016. november 22., kedd

Kutya keksz!!!!

Mivel van két szépséges kutyám is, egy német juhász, és egy 7 hónapos puli is, szóval ez most nekik készült.

Egészséges finom, és minden mentes, ami benne van minden vagy bio, vagy saját készítés.

Recept:
1bögre teljes kiőrlésű liszt
1 bögre búza korpa
1 sárgarépa reszelve
1 kis csokor menta
1 bögre víz, leveskocka benne, természetesen nekem a leves kocka is saját
volt főve egy fél csirkemell, sülve egy csirke máj
a májat, mellet mentát a leves kockás lével össze turmixoltam, majd a lisztekhez és répához kevertem, csipet sót is kapott.... ha nem áll össze mehet még hozzá liszt... majd kinyújtottam, és kiszúrtam.. 200 fokon megsütöttem jó alaposan keményre.. majd ezután én a fűtőtestre raktam egy rácson, hagy száradjon ki teljesen...megkóstoltam finom lett...

lehet még reszelt sajtot is keverni bele...








                                                                Lady német juhász

                                                                 Bogárka 7 hónaposan

                                            Bogárka 3 hónaposan, az első találkozásunk



2 megjegyzés:

  1. Drága Valika! Ez a fajta kutyakesz kb. mennyi ideig áll el? És a hosszabb eltarthatóság érdekében hogyan tároljam?

    VálaszTörlés
  2. kekszes dobozba szoktam tartani...nekem amig meg nem ették de egy hónapot biztosan el fog állni

    VálaszTörlés