2016. május 20., péntek

Kapros krémsajt!!!

Mindig is szerettem a krémsajtokat, de ez kultúrával készíteni csak minimum 5 liter tejből érdemes, az meg sok... szóval keresni kezdtem valami egyszerűbb és elkészíthetőbb variációt...

1/2 l saját friss házi joghurt
 1 dl 30 %-os teszín...
2 kávéskanál só..
egy tiszta direkt erre tartogatott, és általában túróhoz használt textil pelenkába raktam a joghurt hozzá a tejszínt, bele a sót.... alaposan elkevertem,
felkötöttem a pelenkát és hagytam 12-16 órát csöpögni.. meglehet tapogatni.. ha elég kemény de még nem nagyon akkor a kevesebb idő is elég.. nekem pontosan 14 órát csöpögött..
kivettem és aprított kaprot kevertem bele... de a fűszerezés akármi lehet amit a család szeret... fogok újhagymást, fokhagymást, snidlingest, de akár kolbászost is lehet.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése