2015. december 29., kedd

Rakott krumpli Vali módra!!!

Tudom ez egy nagyon egyszerű étel, de ma ez volt az ebédünk. Szeretjük nagyon...szeretem ha kicsit tocsogós, nem száraz... fázis fotókkal hoztam a leírást hogyan csinálom. szándékosan nem szoktam használni a recept szót... nekem mindenről leírásom van, nem receptem!!!

A krumplit mindig hajában egészben főzöm meg, sokkal jobb az íze így... megfőzöm keményre a tojásokat is ...nekem saját készítésű a szalámim is meg a vaj is... egyedül a tejfölt vettem.. a sajt is saját rajta...a jénaiba leraktam a vajat... rá a karikára vágott krumplit, szalámit tojást... megint krumpli, szalámi, tojás ... tejföllel betakarom erre reszelt sajt ... és mehet a sütőbe... rápirítom a sajt és tejfölt... jó étvágyat hozzá!!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése