2015. december 30., szerda

Gulyás leves.. ahogy mi szeretjük!!!

Természetesen egy ilyen egyszerű levest is el lehet készíteni 100 különböző recept szerint... nekem mint már előző bejegyzéseimben is írtam nem receptek vannak... csak étel leírások... ez azért jó, mert mindent meg lehet variálni... mindenki úgy formálja ahogyan a családja szereti... mi ezt a fajtát szeretjük.

3 fej hagymát megpucolva az aprítóba raktam... hozzá egy marék a fagyasztóból elővett összevágott saját magam termelte paprikából... ezeket aprítóval összevágom... bele rakom a fazékba, tettem hozzá 3 kocka paradicsomot, amit megint csak én termesztettem... és nyáron turmixoltam az egész paradicsomokat aztán jégkocka tartóba rakom... mikor kifagyott kiütögettem és bezacskóztam ... mindig ezt rakok a pörköltek alá is... tehát ezekhez egy kevés zsiradék és felteszem a tűzre szépen ledinsztelem...ekkor teszek hozzá őrölt piros paprika, ez is saját... rögtön kap egy löttyintés  vizet is , mert ekkor a hagyma szinte szétdurran... , de nekem ez még nem elég, én ezt a cuccot még egy botmixerrel pépesítettem is... tettem hozzá egy evőkanál saját gulyáskrémet......picit összeforraltam... és teszem bele a húst... fűszerezem, saját magyaros fűszerkeverék, egész kömény, babérlevél, pár cikk fokhagyma lereszelve, só, fehér bors...ezt lepirítom... és megy bele a sárgarépa és karalábé, petrezselyem kockára vágva...ekkor öntöm először fel kevés vízzel...mikor majdnem elfőtte... felöntöm a teljes vízzel...ha a hús és a répa majdnem kész akkor teszek hozzá kockára vágott krumplit... megfőzöm... és s végén szaggatok bele nokedlit... mikor a nokedli feljön a tetejére akkor elzárom a gázt...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése