2016. március 25., péntek

Bagett!!!

Bagett sült... szeretem mert viszonylag hamar meg van, és pótolja ha kevés a kenyerünk...




Friss meleg BAGETT. ...szendvicseket csinálok belőle...................recept:   csináltam egy gyors kovászt... 10 dkg liszt, 2 dkg élesztő, 1,5 dl víz... nekem ez is savó volt.... ezt összekevertem ....hagytam 1 órát kelni... ezután egy csipet sót teszek a dagasztóba.. rámértem 40 lisztet, 2,5 vizet... én itt is savót használtam... bele a kovász... kidagasztottam...hagytam kelni 1 órát... ekkor 3 részre vágtam kigömbölyítettem... pihent 10 percet... aztán kilapítottam és téglalap alakúra nyújtottam és feltekertem... az alját össze csíptem.....kicsit meggurigáztam ...beletettem a sütőformába...itt még hagytam 20 percet ... a sütőbe tettem egy tálka vizet, a bagetteket bevágtam, 
lespricceltem alaposan, megszórtam magokkal... 250 fokon megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése