2016. október 29., szombat

Sült tea!!!!

Rengeteget olvastam róla, de minden recept bődületes mennyiségű cukrot írt hozzá.. ez nekem nem igen tetszett, megalkottam  a magam verzióját.

mindjárt két fajta készült

első adaghoz
25 szem szilva
4 alma
egy bő marék szeder
egy bő marék málna
mindet apró kockákra vágom, leszórtam kevés cukorral a gyümölcsök elég édesek
egy egész citrom levet is bele csavartam
ekkor beraktam a sütőbe és 170 fokok 40 percet sütöttem...az utolsó 5 percben tettem hozzá friss menta leveleket
sterilizált üvegekbe rakom, lezártam az üveget és fejre állítom, így a meleg alaposan behúzza a tetőt.


a második adagot, 2 banán, 3 alma, 6 mandarin 3 szelet sütőtök, 1 citrom.. itt is mindent apró kockára vágok, és a fenti módon elkészítem, ebbe nem menta került hanem citromfű...a továbbiakban ugyanúgy járok el minta elsőnél...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése