2016. november 14., hétfő

TORTILLA CHIPS!!!!!

Szeretjük, de ugye a boltiba ki tudja mi minden van, ebben meg az amit én belerakok!!!



1 egész bögre liszt
1 egész bögre kukorica liszt
3/4 bögre víz
1 kk kanál kurkuma, só
2 evőkanál olaj
ezekből egy tésztát gyúrok... 20 percig hagyom pihenni
nagyon vékonyra kinyújtottam... derelye vágóval felvagdaltam... és forró olajban kisütöttem...gyorsan sül

apró kis trükkök, mikor az olajban már nem serceg vagyis nem hallom, látom a sülést akkor el kell kezdeni kiszedni, mert az elsők nekem is megégtek....
mivel én a tésztanyújtóval csináltam nagyon vékonyra lett nyújtva.. egészen a hetes fokozatig mentem rajta... így olyan mint a hártya, pillanatok alatt megsült, de így finom a chips akkor jó ha hártya vékony... 
papírtörlőre szedtem...így az olaj oda csepegett...
amikor már nincs rajta semmi olaj akkor szórtam meg fokhagymasóval,...
aki elkészíti nem bánja meg..
Jó nassolgatást!!!!









5 megjegyzés:

  1. Sült tészta, kecsappal. Nem nagy szám, kályhán megsütött levestészta paradicsomszósszap kb. A helyesírás szokás szerint katasztrófa. A pontból, felkiáltójelből egy is elég.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valamit nem értek... te csak leszólni jársz ide???? elbújsz egy ál profil mögé...vállald már fel magad...senki nem mondta neked, hogy el kell készítened...nekem megfelel, de te mit is tudsz felmutatni????.. ha ettől jobbat különbet akkor ehet kritizálni!!!!!!

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Izi! Ne itt kritizáld másnak a remek dolgait. Mutasd meg te mit csinálsz? Fogalmad sincs mi az a kechup. Irigyled mások tehetségét. Szánalmas vagy.......

      Törlés
  3. Izi, te mekkora suttyo barom vagy... huzzal inkabb fozni, mosni, takaritani,aztan foglalkozz magaddal...

    VálaszTörlés