2018. május 23., szerda

Ice Tea gyümölcsízben!!!!

Régen sok Ice tea ittam, de rájöttem a gyümölcs helyett csak aroma van bennük, ebben valódi gyümölcs van... érdemes elkészíteni .


Legelőször a gyümölcsöt kell elkészíteni, mert ahhoz mérjük a teát.
a képen éppen cseresznye van, a cseresznyét kimaogztam és gyümölcscentrifugán lenyomtam, kaptam egy lét, ezt lemértem, nekem 6 dl lett belőle.
Feltettem 6 dl vizet felforraltam és tettem hozzá egy filter fekete tea, nem túlsokáig áztattam, ekkor még melegen hozzá tettem 2 evőkanál cukor egy fél citrom leve, majd a gyümölcslét, ekkor ujra felforraltam, és sterilizált üvegekbe töltöttem.
Száraz dunsztba hagyom kihűlni.
Ezt bármilyen friss gyümölcslével lehet variálni, de a héten készül eper ahhoz még teszek pár menta ágat is, majd málna szeder, és barackból is fogok csinálni, de például a szilvához, zöld tea a finomabb.

Akinek nincs gyümölcs centrifuga, arra leírom hogyan is jó.
A gyümölcsöt le kell turmixolni, és egy sűr szitán át kell nyomni, hogy a rost fent maradjon, és csak a lét kell a teához adni.

8 megjegyzés: