2019. augusztus 24., szombat

Gyümölcs leves alap, és gyümölcs pép!!!!

Nagyon szép őszibarackot sikerült vennem a piacon, megmondom őszintén én a sárga színűt szeretem.

Gyümölcs leves alap:

Haját lehúztam, magját kivettem, majd feldaraboltam, felraktam főni, mikor már láttam , hogy levesedik akkor egy nagyméretű teaszűrővel kivettem belőle a sűrűt, ezt félre tettem, a leves részhez adtam egy evőkanál mézet, pár csepp vanília kivonatot, és konyak aromát is kapott, majd fogtam egy botmixert és nagyon alaposan lepürésítettem.
Aztán újra vissza raktam a gázra éppen csak addig amíg felfőtt.
Kifőzött üvegekbe mertem, és lezártam, majd egy fazékba raktam és 90 fokon vizes dunsztba 30 percre beraktam, innen ment a száraz dunsztba aztán a polcra.

Gyümölcs pép:

A fentebb írt sűrű részt lábosba raktam , majd kapott mézet és vanília kivonatot, ezt botmixerrel pürésítettem, vissza a tűzre és felfőztem. kifőzött üvegekbe szedtem, lezártam és ezt is vizes dunsztba raktam ennek elég volt 20 perc 90 fokon.

Ezeket gyakorlatilag minden gyümölcsből el lehet készíteni, még csinálok sárga dinnyéből, körtéből és aminek már fent van a receptje almából is.

                                                             Gyümölcs leves alap




                                                                   Gyümölcs pép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése