2016. január 12., kedd

Borsóleves!!!!

Ez megint egy olyan leves amit sok készítési formát ismer...
Amit most mutatok... ezt is otthon láttam anyám mindig így főzte... de ami a legfontosabb ami belekerül minden a saját kertemben termett...annyira jó a saját alapanyagokból főzni... tele a fagyasztóm mindennel ami a kertemben termett!!!!

A borsót egy kevés zsiradékon megdinsztelem... megszórom lisztel, kevés piros paprikával...felengedem vízzel...nem sok kell először csak annyi, hogy a lisztet feloldja, ekkor teszem hozzá a zöldségeket, sárgarépa, karalábé, zeller, petrezselyem, ezeket kockára vágva teszem hozzá, sóztam tettem hozzá 2 saját leves kockát... megint víz hozzá... hagyom hogy félig megfőjenek a zöldek, akkor teszem hozzá a kockára vágott krumplit, meg a kelbimbót... kóstolom utána ízesítem... és mikor a krumpli is megfőtt szaggattam bele nokedlit...




6 megjegyzés: