2016. január 10., vasárnap

Kacsasült és vegyes zöldség Pataki tálban!!!!

Szeretem a Pataki tálat, mert egybe és gyorsan elkészül benne minden!!!!


A tálat egy evőkanál zsírral megkentem... feldarabolt burgonya, 2 fej hagyma 2-3 cikk fokhagyma... erre tettem... a szeletelt cékla, gyufa bab ( zöldbab), erre a húsok... közte mindig megszórtam sóval és fehér bors... a húsra a saját szárnyas fűszerkeverékemet szórtam... ezt pluszba nem sóztam, mert a fűszerben van só is...tettem még rá sárgarépa, kelbimbó, kukorica, kelkáposzta, koktélparadicsom...ezekben az a legszebb, hogy minden a sárgarépa és krumplin kivül a fagyasztóból került a tálba... minden van a fagyasztómban... persze nyilván így könnyű főzni... lefedtem és ment a sütőbe... a végén rágrilleztem 5 percre ... és tálaltam...
A tálat mielőtt minden belekerülne... alját tetejét is 15 percre beáztattam...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése