2016. január 2., szombat

Tejszines tészta!!!!

Ma maradék felhasználás van... volt még sült hús amit már nem ettünk úgy magába ... ki kellett találni valamit belőle...
ezt hoztam össze...

Vajon lepirítottam 3 kis fej hagymát amit félbevágtam és felszeleteltem... sóztam, megszórtam fehér borssal... nekem van saját olasz fűszerkeverékem azzal megszórtam...a sült húst felkockáztam kb 1*1 cm-esre... tettem bele a fagyóból pár rózsa darab brokkoli és egy marék kelbimbó...ezeket össze pirítom...felöntöttem 30%-os tejszínnel... kapott egy evőkanál tejfölt egy fél deci tejet is... alaposan összefőztem... a végén egy jó nagy marék reszelt sajt is ment hozzá...a tésztát kifőztem... egybeöntöm... reszelt sajttal bőven megszórtam... ment a sütőbe... mi nagyon szeretjük, lehet sonka felvágottal... füstölt tarjával stb. készíteni... bármilyen zöldség fajta jó hozzá... mindent lehet hasznosítani ebben a tésztában... jelentem nagyon finom... még a drága mackónak is ízlett..(ő az én kis öreg 18 éves puli keverék kutyám)...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése