2016. január 9., szombat

Paradicsomos tészta Valitól!!!!

Ez egy teljesen saját találmány!!!
Minden szombaton csinálok, vagy ezt vagy a tejszínest, de akkor azt is csak hús nélkül!!!
Kineveztem a Szombatot, meg a Keddet hús mentes napnak!!!
Tehát ma ez a finom tészta készült!!!

3 kis fej hagyma, 2 nagyobb cikk fokhagyma, na ezt azért írom, mert nekem hatalmasak a cikkek a saját fokhagymámon... egy marék a saját fagyasztott felvágott zöldpaprikából... ezeket az aprítóba raktam és alaposan felaprítom... vajon kezdem el dinsztelni...megsóztam tettem rá kevés fehér bors, kapott másfél üveggel a saját ketchupból... jött rá két kávéskanál a saját olasz fűszerkeverékből, majd felöntöttem paradicsomlével... a végén még sóztam kicsit... alaposan összeforraltam és a szósz meg is van...kifőztem a durum tésztát...na ez még nem saját, de rajta vagyok a témán... hamarosan ez is megoldódik...a szószból egy keveset tálba teszek erre szedem rá a tésztát, nem szűröm, csak egy csipesszel kiszedem ... átforgatom... erre azért van szükség, mert így a tészta jól fel veszi a szószt...majd tányérra szedem... alaposan megszórtam saját 10 hónapig érlelt PARMEZÁN sajtommal... hát mit ne mondjak mennyei lett..






.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése