2016. január 12., kedd

Leves kocka házilag Valitól!!!!

Leves kockát készítettem...a boltit nem veszem meg...ebben csak az én saját alapanyagaim vannak...komolyan mondom nagyon finom lett!!!
Mindenkinek javaslom kipróbálni!!!!




.mindent frissen a kertből szedtem...4 sárgarépa ...1 zeller levelestől. ..3 petrezselyem ennek is pár levele...1 karalábé...2 paprika... 2 hagyma...2 cikk fokhagyma...lestyán levél...2 paradicsom...aprítóval összevágtam. ..ment a szép sárga csirkezsírra. ...dinszteltem...fűszereztem. ..fel engedtem. ..a tegnapi húslevessel. ..alaposan kiforratlan. ..majd botmix. ..és a jégkocka tartóba raktam...nekem nagyon tetszik az íze...de már tudom a folytatást is...

Mikor kifagy.. akkor kiütögetem a jégkocka tartóból, és bezacskózva a fagyasztóba tartom, ha használni akarok akkor onnan veszem ki...








11 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes és ötletes, akinek van rá lehetősége az bizony készitse el így, mert akkor tudja, hogy tesz az ételeiben, gratulálok neked Valika !

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépen köszönöm, hogy elnyerte a tetszésedet

    VálaszTörlés
  3. Valika!
    Mennyi húslevessel engedted fel? kb.?
    Elszeretném készíteni.

    VálaszTörlés
  4. Milyen fűszereket tettél bele?

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Mint mindig, most is nagyon szuper az ötleted, Valika!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik minden amiket láttam <3

    VálaszTörlés
  8. Több receptedet is kiprobaltam már. Pl: a pirosarany krémet. Olyan kérdésem lenne hogy a lestyán szárítva is jó?

    VálaszTörlés
  9. A lestyán szárítva is jó? Köszönöm a választ!

    VálaszTörlés